ΑΜΚΕ Ερύμανθος

Αρχική Νέοι αγρότες ΑγροΝέα: Χρυσές κότες, νέοι, ψώνια ή …


ΑγροΝέα: Χρυσές κότες, νέοι, ψώνια ή …

Γράφει ο Δημήτρης Μιχαηλίδης

Διαχρονικό
Όπως το σώμα χρειάζεται γυμναστική, έτσι & η ψυχή χρειάζεται πνεύμα & συναίσθημα

 

Τρώνε-κοιμούνται
Ο πατέρας μου έλεγε ότι υπάρχουν δυο είδη ανθρώπων στον κόσμο: αυτοί που δίνουν και αυτοί που παίρνουν. Αυτοί που παίρνουν τρώνε καλύτερα, αλλά αυτοί που δίνουν κοιμούνται καλύτερα. M.Thomas, 1937 (μου το έστειλε ο Γιώργος. σσ. Φαίνεται ότι όσους ξέρω κοιμούνται, κοιμούνται πολύ, είναι σχεδόν συνέχεια κοιμισμένοι), 18/8/12


Βιολειτουργικά

Βιολειτουργικά θεωρούνται τα τρόφιμα που εκτός από την κατάλληλη θρεπτική τους αξία, είναι επαρκώς αποδεδειγμένο ότι, δρουν ευεργετικά σε µία ή περισσότερες λειτουργίες του οργανισμού ούτως ώστε να βελτιώνουν την υγεία ή να μειώνουν τον κίνδυνο ασθενειών.


Χρυσές Κότες

Τρία διαφορετικά καρτέλ στα οποία συμμετείχαν οι 14 από τις 15 μεγάλες εταιρίες πουλερικών στην Ελλάδα ανακάλυψαν οι ελεγκτές, που εκτινάσσουν την τιμή του κοτόπουλου στα ύψη. Στην Ελλάδα η τιμή κοτόπουλου ήταν η 4η πιο ακριβή στην Ευρώπη. Μόλις φέτος και μετά από τις αλλεπάλληλες μειώσεις των μισθών η τιμή έπεσε στην 9η θέση, αλλά και πάλι είναι πολύ ψηλά.

Το κόλπο απλό. Τα τρία καρτελ λειτουργούσαν συμπληρωματικά το ένα στο άλλο. Το ένα ανέβαζε ή κρατούσε ψηλά την τιμή των τροφών. Το δεύτερο κρατούσε ψηλά τις τιμές των νεοσσών και το τρίτο με βάση τις τιμές ( και πάντα σε συνεννόηση) των άλλων δύο πωλούσε πανάκριβα το κοτόπουλο στον καταναλωτή. Τα τρία καρτέλ λειτουργούσαν χωρίς κανείς να επεμβαίνει για τουλάχιστον 15 χρόνια από το 1996. newsit.gr (agroikabook.gr, 3/9/2012)


Ενώσεις Νέων

Τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας νέων (15-24 ετών) στην ΕΕ, καταγράφονται στην Ελλάδα (53,8%) και την Ισπανία (52,9%). Eurostat. Μάλιστα πάνω από το 30% των άνεργων νέων στην Ένωση ήταν άνεργοι για περισσότερο από ένα χρόνο. Στην έκθεση της Ευρ. Επιτροπής ζητείται να καταστούν η απασχόληση των νέων, η κοινωνική ένταξη, η υγεία και η ευημερία των νέων, βασικές προτεραιότητες της ευρωπαϊκής πολιτικής για τη νεολαία. Υπογραμμίζεται ακόμη ότι η ΕΕ και τα κράτη- μέλη πρέπει να καταβάλουν μεγαλύτερες προσπάθειες για την υποστήριξη των νέων, οι οποίοι υφίστανται σε μεγαλύτερο βαθμό τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης.

Πάντως, παρά τα αρνητικά στοιχεία, η έκθεση διαπιστώνει ότι όλα σχεδόν τα κράτη- μέλη υλοποιούν τη στρατηγική της ΕΕ για τη νεολαία, η οποία αποσκοπεί στο να δημιουργήσει περισσότερες και καλύτερες ευκαιρίες για τους νέους και να προωθήσει την ενεργό ιδιότητα του πολίτη, την κοινωνική ένταξη και την αλληλεγγύη.

Από την προηγούμενη έκθεση του 2009, προκύπτει ότι τα κράτη- μέλη έχουν ενισχύσει τις πρωτοβουλίες για την εκπαίδευση, την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα που απευθύνονται στους νέους. Τα επίπεδα συμμετοχής της νεολαίας σε συλλόγους και κοινωνικά κινήματα έχουν παραμείνει υψηλά.

Ένας υπερβολικά μεγάλος αριθμός νέων είναι εκτεθειμένοι στον κίνδυνο του κοινωνικού αποκλεισμού και της φτώχειας. «Οι νέοι είναι το μέλλον μας και δεσμεύομαι να ενισχύσω τις πολιτικές και τα προγράμματά μας στον τομέα της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας, ώστε να αυξηθούν οι επαγγελματικές τους προοπτικές και οι ευκαιρίες στη ζωή τους». Επίτροπος για Εκπαίδευση, Πολιτισμό, Πολυγλωσσία & Νεολαία, Ανδρούλλα Βασιλείου. ΔΟΛ. ΑΠΕ-ΜΠΕ. 11/9/2012

(σσ. από τα παραπάνω είναι επιβεβλημένη η λειτουργία Ενώσεων Νέων Αγροτών)


ΚΑΛΟ σεξ ? … ή βόλτα για ψώνια

 

Η αγορά (είτε είναι σε super market, είτε αγορά αυτοκινήτου, ή πολύ περισσότερο η αγορά ρούχων) προκαλεί στις γυναίκες τον ίδιο ερεθισμό και σεξουαλική διέγερση σαν

να ήταν στο κρεββάτι με τον καλύτερο εραστή του κόσμου… Η συναισθηματική

δραση του εγκεφάλου των γυναικών όταν έκαναν αγορές ήταν το ίδιο έντονη όσο

και όταν έκαναν έρωτα. Οι ψυχολόγοι συμπέραναν ότι η γυναίκα μαγνητίζεται

από την θέα ενός ζευγαριού παπουτσιών που πρόκειται να αγοράσουν, το

ίδιο με να κάνουν σεξ. Πανεπιστ Westminster. iatropedia.gr 10/9/2012



18/9/2012,  Βρυξέλλες, Σύσκεψη για τις ΧΡΗΣΕΙΣ ΓΗΣ

22-23/9/12, Σαντορίνη, Συνέδριο THALASSA 2012

 

Transnational Partnerships

Βιοτουρισμός στα Τρίκαλα

bio_trikala_logo

Σας προτείνουμε